Reklamation
Øv! Vi tjekker altid varerne, inden vi sender dem afsted, men desværre kan der jo ske noget forudset eller varen kan have en produktionsfejl. Hvis du har opdaget en fejl på en vare, skal du kontakte os inden for rimelig tid. Kontakter du os inden for 2 måneder efter, at du har opdaget fejlen, vil din reklamation altid blive betragtet som rettidig, så længe reklamationen indgives inden for den toårige reklamationsfrist. Hvis der er tale om en fragtskade, beder vi dig under alle omstændigheder om at give os besked så hurtigt som muligt.
Har du en reklamation på en vare, bedes du hurtigst muligt lave en reklamation her: https://app.claimlane.com/c/luksusbaby.dk
Vi kontakter dig hurtigst muligt inden for 2-3 dage (hverdage), efter vi har modtaget din reklamation i linket ovenfor.
Hvordan gør jeg?
Du opretter en sag via vores reklamationsportal (se linket ovenfor). Denne opretter du med en beskrivelse af problemet/fejlen og vedhæft mindst 2 billeder, gerne flere. Ét af fejlen og ét af hele varen. Så kan vi både vurdere problemet, samt varens almene stand.
Inden for 2-3 dage hverdage vil vi kontakte dig omkring en løsning. Vi betaler retur fragtomkostninger, såfremt reklamationen er berettiget. Vent på svar fra os i sagen, INDEN du sender varen retur, så vi kan afhjælpe problemet først. Skulle vi ønske en defekt vare retur, vil vi altid give besked om dette, samt sende dig en returlabel.
Reklamationsret hos Luksusbaby
Luksusbaby har 2 års reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller få et afslag i prisen, alt afhængig af den konkrete situation. Vær opmærksom på, at skader på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side ikke er dækket af reklamationsretten.
Har du et spørgsmål?
Vores dygtige kundeservice sidder klar til at hjælpe dig!
Telefontid: Hverdage mandag-fredag 08.00-20.00
Weekender og helligdage med undtagelse af 24/12 og 31/12: 08.00-15.00
OBS: Den 24. og 31. December holder vi lukket.
Du finder alle kontaktinformationerne lige her.