Spørgsmål og svar
Hvordan forebygger Luksusbaby reklamationer?
Hvordan forebygger Luksusbaby reklamationer?
Reklamationer kan aldrig forhindres helt, men vi gør alt vi kan for, at det sker så sjældent som muligt:
- Vi gør os umage for at opretholde et nøje udvalgt sortiment af kvalitetsvarer, der kan holde til børnelivet
- Vi kvalitetssikrer altid varer inden, vi sender dem
Hvad er jeres reklamationspolitik?
Hvad er jeres reklamationspolitik?
Luksusbaby har 2 års reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller få et afslag i prisen, alt afhængig af den konkrete situation. Vær opmærksom på, at skader på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side ikke er dækket af reklamationsretten.
Jeg mistænker, at min vare er blevet beskadiget under fragt - hvad gør jeg?
Jeg mistænker, at min vare er blevet beskadiget under fragt - hvad gør jeg?
I disse tilfælde er det særligt vigtigt, at du gør os opmærksom på skaden så hurtigt som muligt. Det giver vores sag bedre vilkår over for fragtselskabet.
Hvor lang tid har jeg til at gøre jer opmærksom på en fejl efter, jeg har opdaget den?
Hvor lang tid har jeg til at gøre jer opmærksom på en fejl efter, jeg har opdaget den?
Hvis du har opdaget en fejl på en vare, skal du kontakte os inden for rimelig tid. Kontakter du os inden for 2 måneder efter, at du har opdaget fejlen, vil din reklamation altid blive betragtet som rettidig, så længe reklamationen indgives inden for den toårige reklamationsfrist.
Hvordan opretter jeg en reklamation hos jer?
Hvordan opretter jeg en reklamation hos jer?
Har du en reklamation på en vare, bedes du hurtigst muligt lave en reklamation her >
Opret en sag via ovenstående link. Denne opretter du med en beskrivelse af problemet/fejlen og vedhæft mindst 2 billeder, gerne flere. Ét af fejlen og ét af hele varen. Så kan vi både vurdere problemet, samt varens almene stand.
Hvor hurtigt kan jeg forvente at høre tilbage på min reklamationssag?
Hvor hurtigt kan jeg forvente at høre tilbage på min reklamationssag?
Inden for 2-3 dage hverdage vil vi kontakte dig omkring en løsning. Vi betaler retur fragtomkostninger, såfremt reklamationen er berettiget. Vent på svar fra os i sagen, INDEN du sender varen retur, så vi kan afhjælpe problemet først. Skulle vi ønske en defekt vare retur, vil vi altid give besked om dette, samt sende dig en returlabel.